قابل توجه اعضاء محترم سازمان نظام مهندسي معدن

طبق مصوبات جلسه 90/9/3 شوراي مركزي مبني بر اعطاء هدايا به مقالات برتر دانشجويي كه در مجله سازمان نظام مندسي معدن پذيرفته و چاپ گردد، لذا از اعضاء گرامي كه تمايل به چاپ مقالات دارند خواهشمند است به دفتر سازمان مراجعه نمايند./.

نويسنده: Hadis | تاريخ: سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:اعضاء سازمان,مقالات برتر,مجله سازمان, | موضوع: <-PostCategory-> |

آگهي برگزاري انتخابات چهارمين دوره هيئت مديره 4

آدرس: کرمان بزرگراه امام- بلوار سيلو جنب ساختمان شهيد ايرانمنش سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان.

تلفن:     2151035- 0341                                                                                               

       اسامی و امضای اعضای هیئت اجرایی:        

نويسنده: Hadis | تاريخ: شنبه 16 آذر 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |

آگهي برگزاري انتخابات چهارمين دوره هيئت مديره، 3

هیئت اجرایی انتخابات تقاضاهای داوطلبان را بررسی نموده و قبول یا تقاضا کتباً به داوطلب اعلام خواهد شد.

7.      اعلام فهرست داوطلبان:

فهرست الفبایی داوطلبان مورد تایید به تفکیک رشته، علاوه بر ارسال به آدرس اعضا و درج در پایگاه اینترنتی سازمان، از تاریخ 3/12/90 در تابلوهای اعلانات سازمان نظام مهندسی معدن استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و ادارات تابعه و وابسته و همچنین موسسه ها و شرکت های مهم معدنی استان نصب خواهد شد. ( در صورت امکان این فهرست در روزنامه محلی نیز آگهی خواهد شد). بعلاوه در روز برگزاری انتخابات نیز این فهرست در محل(های) اخذ رای نصب خواهد شد.

8. اخذ رای:

اعضای سازمان نظام مهندسی معدن استان باید شخصاً برای رای دادن مراجعه کنند و هیچگونه وکالتی پذیرفته نمی شود. رای دهندگان باید کارت عضویت معتبر خود را هنگام رای دادن ارائه کنند.

هر عضو بدون در نظر گرفتن رشته تحصیلی خود، افراد مورد نظر خود را در تمام رشته ها انتخاب می کند. در برگه رای فقط به تعداد مورد نیاز از هر رشته، که مشخص شده، باید نوشته شود. چنانچه تعداد بیشتری نوشته شده باشد، هنگام قرائت، اسامی اضافی حذف خواهد شد. همچنین چنانچه اسامی نوشته شده از بین فهرست اعلام شده داوطلبان نباشد، آن اسامی نیز حذف خواهد شد. چنانچه در رشته ای داوطلب برای عضویت در هیئت مدیره وجود نداشته باشد، باید جلوی رشته مربوط را خالی بگذارند و چنانچه به اشتباه نیز نامی نوشته شده باشد، هنگام قرائت حذف خواهد شد.

9.     مهلت قبول شکایات:

مهلت قبول شکایات مربوط به برگزاری انتخابات تا 5 روز پس از تاریخ رای گیری است.

10.      توضیح و راهنمایی:

اعضای سازمان برای هر نوع سوال و اخذ راهنمایی درباره چگونگی برگزاری انتخابات می توانند با دبیرخانه سازمان نظام مهندسی معدن استان به آدرس و یا شماره تلفن زیر تماس گرفته و حتی در صورت لزوم با اعضای هیئت اجرایی نیز طبق قرار قبلی ملاقات نمایند.

نويسنده: Hadis | تاريخ: چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |

آگهي برگزاري انتخابات چهارمين دوره هيئت مديره، 2

4.     تعداد داوطلبان:

حداقل تعداد داوطلبان واجد شرایط از هر یک از رشته های اصلی، با توجه به تعداد اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و به منظور ایجاد رقابت در انتخابات، به ترتیب زیرتعیین می شود:

معدن 4 نفر، زمین شناسی 3 نفر، نقشه برداری 2 نفر، متالورژی استخراجی 2 نفر و در مجموع 11 نفر.

چنانچه در هر یک از رشته های اصلی، به تعداد کافی داوطلب واجد شرایط وجود نداشته باشد، انتخابات آن رشته حذف و یک نفر از سایر رشته های اصلی که حائز بالاترین رای باشد، انتخاب خواهد شد. چنانچه در رشته مهندسی معدن حداقل 4 نفر یا در مجموع حداقل 11 نفر داوطلب واجد شرایط وجود نداشته باشد، انتخابات به وقت دیگری موکول خواهد شد. در این صورت موعد بعدی برای انتخابات، که دیرتر از 3 ماه از موعد اولی انتخابات نخواهد بود، به پیشنهاد هیئت اجرایی و تایید دستگاه نظارت تعیین می شود.

5.شرایط داوطلبان:  

   الف تابعیت جمهوری اسلامی ایران. ب عضویت در سازمان استان و نداشتن بدهی حق عضویت. پ عدم اعتیاد به مواد مخدر. ت نداشتن پیشینه کیفری. ث نداشتن محکومیت انتظامی از درجه 3 یا بالاتر، از 5 سال قبل از تاریخ اعلام داوطلبی. ج دارا بودن پروانه اشتغال معتبر با پایه حداقل 2 ( چنانچه داوطلب در یکی از دوره های قبلی عضو هیئت مدیره بوده، با پایه 3 قابل پذیرش است.)                                    

6.      چگونگی اعلام داوطلبی:

داوطلبان عضویت در هیئت مدیره، حداکثر تا تاریخ 18/10/90 فرصت دارند که آمادگی خود را طبق فرم مربوط اعلام کنند. داوطلبان می توانند این فرم را از دبیرخانه سازمان نظام مهندسی معدن استان به آدرس ذیل آگهی ( یا از پایگاه اینترنتی سازمان ) دریافت کرده و پس از تکمیل فرم، آن را شخصاً و با ارائه کارت عضویت معتبر به دبیرخانه ( یا محل های تعیین شده ) تسلیم و رسید دریافت نماید. چنانچه علاوه بر مدارک موجود در پرونده، مدارک دیگری از وی خواسته شود باید در مهلت مقرر آنها را به دبیرخانه سازمان تحویل دهد.

 

نويسنده: Hadis | تاريخ: چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |

آگهي برگزاري انتخابات چهارمين دوره هيئت مديره

سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان

آگهی برگزاری انتخابات چهارمین دوره هیات مدیره

انتخابات اعضای چهارمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان به ترتیب زیر و طبق شرایط تعیین شده برگزار خواهد شد.

1.      تاریخ برگزاری انتخابات:

روز پنجشنبه مورخ 18/12/90 و مدت آن از ساعت 9 لغایت 16 می باشد.

2.      محل برگزاری انتخابات:

       کرمان خیابان ابوحامد خیابان جیحون کوچه جنب کمیته امداد ( ره ) سازمان نظام مهندسی معدن.

3.      تعداد و مشخصات اعضای هیات مدیره:

تعداد اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان استان 5 نفر شامل 2 نفر مهندس معدن، 1 نفر زمین شناس، 1 نفر نقشه بردار و 1 نفر مهندس متالورژی با گرایش استخراجی و تعداد اعضای علی البدل 2 نفر شامل یک نفر مهندس معدن و یک نفر زمین شناس می باشد. اعضای هیئت مدیره برای یک دوره سه ساله انتخاب می شوند. رشته تخصصی بر اساس مدرک تحصیلی است و ارتباطی به رسته پروانه اشتغال ندارد. چنانچه شخصی دارای دو مدرک تحصیلی در رشته های مختلف باشد، در اعلام داوطلبی باید مشخص کند که برای کدام رشته اصلی داوطلب می شود.

    چون حداقل تعداد اعضای هر رشته برای تشکیل گروه تخصصی 5 نفر است، چنانچه تا تاریخ پایان مهلت برای اعلام داوطلبی، تعداد اعضای هررشته اصلی در سازمان استان کمتر از آن باشد، برای آن رشته عضو هیئت مدیره انتخاب نمی شود و از بین داوطلبان رشته های معدن و زمین شناسی با رعایت ترتیب اولویت در تعداد آرای اخذ شده جایگزین می شود.

نويسنده: Hadis | تاريخ: چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |

فرم اعلام داوطلبي جهت عضويت در هيئت مديره

سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان
اعلام داوطلبی براي عضویت در هیئت مدیره

 

اینجانب.................................... دارای کارت سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان به شماره ............................ داوطلب عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان در رشته زیر هستم:

     معدن               زمین شناسی                 نقشه برداری                متالورژی استخراجی

اینجانب در رسته ................................... دارای پایه ................. در زمینه ................................ و پایه ................. در زمینه ............................... هستم.

سایر مشخصات که مدارک آنها در پرونده اینجانب موجود است به شرح زیر می باشد.

تاریخ تولد:                                                                              محل تولد:

شماره شناسنامه و محل صدور:                                                     کد ملی:

آخرین مدرک تحصیلی:                                                              رشته ( منطبق با تقاضا ) و گرایش:

نام و محل دانشگاه اخذ آخرین مدرک تحصیلی:                                 سال اخذ آخرین مدرک:

شغل فعلی :                                                                          محل اشتغال فعلی:

سوابق شغلی به طور خلاصه:

 

سوابق فعالیت در ارکان سازمان:

آدرس و شماره تلفن محل کار:

آدرس و شماره تلفن محل سکونت:

شماره تلفن همراه:                                         شماره فکس:                                             E-mail:                        

  ضمناً اعلام می کنم که دارای شرایط انتخاب طبق ماده 11 قانون نظام مهندسی معدن و شرایط اعلام شده هستم و در هر زمان که خلاف آن اثبات شود یا عدم صحت مدارک موجود در پرونده اینجانب آشکار شود سازمان می تواند بلافاصله عضویت اینجانب را لغو کند .

تاریخ:                                     نام و نام خانوادگی:                                              امضا:

نويسنده: Hadis | تاريخ: چهار شنبه 19 آذر 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |